neděle 2. února 2020

Proč není fajn mít chlapa v base


Můj milý,

nad tím, proč je vlastně fajn, že Tě zatkli a momentálně sedíš ve vazební věznici, jsem se už zamýšlela. Největším ze všech plusů stále zůstává neexistence sulcu v naší domácnosti. (Ačkoliv! Nedávno jsem synovi vařila krůtí vývar a on mi přes noc v lednici zrosolovatěl. Myslela jsem, že u toho hrnce omdlím.) Nechám však špásů a přehánění, neboť poslední dobou vyvstávají jen samá negativa.
Například naše skvělé odpady, které je čas od času potřeba prošťouchnout něčím, čemu říkáš péro. A do takové činnosti já se prostě pouštět nehodlám, třebaže jsi tu alespoň jedno ze svých pér nechal. Neúnavně do odpadů sypu Krtka a zalévám ho horkou vodou - výsledek žádný, pouze se klepu, jestli mi louh vystříkne do ksichtu. A tak po umývání nádobí čekám zhruba půl hodiny, než voda ze dřezu odteče, a při sprchování s beznadějí v očích sleduju, jak se mi pomalu napouští vana, ačkoliv není zašpuntovaná a nestojím o to. Ještě chvíli a půjdu si vyhledat nějakého pana Odpadáře, který mi přijde prošťouchnout trubky. Vlastně se mě na odpady před časem ptal i jeden Tvůj kamarád, protože si vzpomněl, jaké je máme pitomé. Ujistila jsem ho, že zatím jsem v pohodě. Tak už ne.
Co se týče absence sexu, začínají se na mně ty téměř tři měsíce dost projevovat. Pořád si sice můžu dát rande s nemravnými videi na internetu nebo svojí představivostí, nicméně to není totéž. Ty jsi mě v jednom bolestném dopise naváděl, abych si případně v budoucnu tohle téma s někým vyřešila, pakliže by pro mne naše odluka byla nesnesitelně dlouhá. Prosil jsi mne, ať Ti o tom jen nikdy neříkám, pokud se tedy rozhodnu na Tebe čekat a vyřešit si bokem jen ten sex. To pro mě ale nepřipadá v úvahu. Jsem navždy jen Tvá a budu Ti věrná.
Ačkoliv mne to přivádí do situací, kdy se třeba vzruším při pohledu na chlapa opravujícího si auto. To jsme takhle jednou šli se synem na procházku, a když jsme procházeli kolem parkoviště, nějaký muž tam měl zvednutou kapotu a něco pod ní pozoroval. Nemám zdání, jak ten muž vypadal nebo co přesně dělal, ale dočista mě vzrušil ten výjev, kdy samec vykonává takovou mužnou práci.
Ve výčtu toho, co mi chybí, nemohu opomenout Tvé víkendové palačinky. Víš, že jinak se snažím jíst docela zdravě a rozhodně bych nechtěla takovou věc vařit. Ale když už je připravíš Ty, přece by byla neslušnost aspoň neochutnat. A nedělní ráno pak může být úspěšně zakončeno Tvým posmíváním, že už do sebe tlačím třetí palačinku.
A vůbec, chlapské práce, sex a palačinky, v tom je obsaženo vše. Mohla bych přidat řečičky o prokecaných večerech, pomoci se synem, či o usínání v náručí, které si na Tobě velmi zřídka vymůžu (a po chvilce se od Tebe stejně sama stěhuju na svou půlku), anebo třeba zmínit společné dívání se na filmy (u těch ale zase usínáš, anebo remcáš).
Je toho spousta, kvůli čemu mi chybíš. Chybíš mi totiž úplně celý, Tvá duše i tělo i Tvé vrtochy a smradlavé ponožky.

Miluju Tě, víš. Blbče!

Ta Tvá

Žádné komentáře:

Okomentovat