sobota 21. prosince 2019

Děkuji


Můj milý,

konečně jsem ve schránce objevila ne jeden dopis od Tebe, nýbrž hned dva. Psal jsi je krátce po sobě a než stihl policejní kontrolou projít ten první, už jsi jim předal další a oni je pak odeslali naráz. Okamžitě mi to zlepšilo den, jelikož včerejšek nestál za nic. Měla jsem schůzku s právníkem v tom jeho velkém černém autě a příliš mne nepotěšil. Tedy, stále se neví, jaký bude výsledek vyšetřování, dopadnout to může jakkoliv. A i když se právník většinou tváří dost povzbudivě, nikdy z jeho informací nejsem nadšená. Ta jeho kára je pro mě jako pohřebák.
Průměrná doba, za kterou mi dopis od Tebe dojde, je tedy čtrnáct dnů. A co jsou dva týdny v životě lidském? Uteče to dost rychle, ale v životě nás dvou je to nyní strašně dlouho. Kdybych Ti chtěla položit otázku a čekat na odpověď, trvalo by to měsíc. To už bude dřív zase návštěva. Ovšem můžeme si alespoň hezky trpět samomluvou a každý si psát to svoje, není třeba vždy vést dialog.
Když jsi odesílal první dopis z těchto dvou, ještě jsi ode mě žádný neměl. V půlce psaní dopisu druhého Ti přišly hned tři naráz. Vím, že některé z prvních dopisů jsem psala v afektu, vložila jsem do nich zlobu a jsou plné ublíženosti. Děkuji, že jsi pochopil mé rozpoložení a neodpověděl jsi mi podobně ošklivě. Pořád Ti nepíšu pouze pozitivní dopisy a v některých dalších Ti možná ještě leccos vyčtu, nicméně budu se snažit vkládat do nich už jen víc lásky a pochopení.
Oba dva dopisy jsem četla už několikrát a jsou krásné. Potěšilo mne, že se Ti o mně zdál erotický sen, škoda, že mi ho nemůžeš vyprávět a do dopisu jsi ho psát nechtěl, abys prý pana vyšetřovatele neuváděl do rozpaků. Možná teď už víš, že já ho s klidným svědomím v jednom psaní do rozpaků uvedla. A pokud jej naše dopisy obtěžují, nemusí je přece číst. Může Tě pustit na svobodu a pak bude mít klid ode všech našich řečí!
O tom, jestli Ti dám ještě šanci, jsi nemusel vůbec psát. To je jasné, jinou variantu jsem nikdy v hloubi duše nepřipouštěla. Jsi můj budoucí manžel a otec mého syna. Věřím všemu, co jsi psal - věřím, že sis tam opravdu pár věcí uvědomil a že budeme moci začít tak trochu znovu. Navázat tam, kde jsme skončili, ale ještě lépe. Víš, víc se snažit a naslouchat tomu druhému. Oba dva. Budu na Tebe čekat, jak dlouho bude třeba.
Včera večer se mi zdárně podařilo uspat dítě a udělat si po dlouhé době relaxační večer. Dala jsem si horkou vanu a pustila se do opečovávání svého těla. Zní to všelijak, ale jsem ráda, že jsem se třeba taky jednou oholila! Nohy ještě zvládám, ale to ostatní? Není proč...
A cítím se jako znovuzrozená. Teď sedím v dokonale uklizeném bytě, v hlavě mám momentálně taky docela uklizeno a cítím vděk. Vždyť mám zdravého šikovného syna, skvělé lidi okolo sebe, tekoucí vodu a teplo v bytě. Jsem vděčná, že mám co jíst. A mám připojení k internetu!
Jsem vděčná, že mám Tebe.
Ta Tvá

Žádné komentáře:

Okomentovat